Koulutus+hieronta

Kesto 2-2,5h (hinta kokonaisuudelle 240/260€). Itse hieronta kestää n.45min riippuen tapauksesta ja loput ajasta käydään läpi käytöshäiriöitä.

Hieronnan aikana voidaan käyttää aikaa myös käytösongelmista keskusteluun, ravintoneuvontaan tai nivelrikko-ongelmien hoitometodeihin ja liikuntaopastukseen mitä koira oikeasti tulee kestämään.

Hieronta voidaan liittää koulutuksen loppuun tai puoliväliin. Ensin pitää saada koira hallintaan ja rauhalliseksi. Suoraan ei voida aggressiivisia, arkoja ja vastaan kamppailevia koiria alkaa hieromaan. Hyötysuhde selvästi huonompi. Ongelmakoirakouluttajana tiedän, että missä menee rajat, milloin voidaan aloittaa ja milloin kannattaa lopettaa.

Hieron koiria, joita muut eivät kykene tai uskalla käsitellä. Koirakohtaisia, että miten on järkevää edetä. Paljon jää koiria hieromatta, kun kukaan ei kykene niitä hieromaan. Eläinlääkärin käsittelyynkin tämä monesti auttaa, kun koira tutustuu hoitotilanteisiin.

Tarvittaessa opastan valitsemaan parhaat ja sopivat eläinlääkärit. Turun Koira- ja Kissaklinikan kierrän kaukaa, kuten Espoon Livetin. Potilasturvallisuus ennen kaikkea!